- Деталі
- Перегляди: 411
№57 Відділ інформаційно - комунікаційних технологій
Склад
Завдання та функції
Основними завданнями охорони сторожової є:
- організаціятаздійсненняефективноїроботищодонадійноїохорони
приміщень,інших об’єктів тамайнаІнституту; - унеможливлення несанкціонованого доступусторонніхосіб,транспортних
засобів на контрольовану територіюта вивезення (винесення) майна, що належить
Інституту; - забезпеченнявиконанняспівробітниками,здобувачамиосвіти,
абітурієнтами,слухачамитавідвідувачамивстановленогопропускногота
об’єктовогорежимуІнституту відповіднодонаказівтарозпоряджень
керівництва Інституту; - не допускати у приміщення осіб, які порушують громадський порядок,
ПравилавнутрішньоготрудовогорозпорядкуІнституту,недотримуються
вимог перепускного та об’єктового режимівтощо; - здійснення контролю за в’їздом та виїздомтранспортних засобів тайого
належнимрозміщеннямна території Інституту; - виявлення, попередження іприпинення діяльності,якаспрямованана
нанесенняматеріальнихзбитків Інституту; - запобігання порушенню громадського порядку на територіїІнституту;
- наданняневідкладноїдопомогиособам,якіпотерпіливіднещасних
випадків чи правопорушень; - участь у рятуванні людей і майна, підтримання громадського порядку у
разі пожежі або стихійного лиха та інших надзвичайних подій.
Для виконання покладених завдань, підрозділ виконує такі функції:
- організація і контрольперепускногоі об'єктового режиму Інституту;
- виявленняпричинта умов,якісприяютьздійсненню правопорушень в
університеті, вжиття необхідних заходів для усунення передумов, що їм сприяють; - реагуваннятазабезпеченнявикликукомпетентнихслужбувипадках
вчинення протиправних дійщодо майна Інституту,виникнення надзвичайних
ситуацій,порушеньгромадського порядку на територіїІнституту тощо; - розроблення проектів наказів з основної діяльності, що стосуються роботи
сторожової охорони; - співпрацязіструктурнимипідрозділами Інституту, правоохоронними підрозділамитарятувальними службами;
- веденнядокументів,перелікякихвизначаєтьсяноменклатуроюсправ
Інституту таінструкцією з діловодства; - внесенняна розглядкерівництву Інституту пропозицій з удосконалення
процесу охорони приміщень та майна Інституту; - наданняобґрунтованихпропозиційщодозабезпеченняматеріальними ресурсами (обладнанням та технічними засобами)для удосконалення роботи підрозділупри здійсненні охоронних функцій.
Працівники підрозділу мають право:
- ініціювати перед керівництвом Інституту заходи щодо покращення рівня охорони майна Інституту;
- отримуватинасвоїзапитивідкерівниківструктурнихпідрозділів Інституту необхідну інформацію щодо питань, які стосуються компетенції сторожової охорони;
- вимагати від працівників, орендарів, третіх осіб та відвідувачів Інституту дотримання встановленого перепускного івнутрішньо об’єктового режимів, Правил внутрішнього трудового розпорядку Інституту;
- проводити огляди приміщень та споруд Інституту для запобігання противо правних посягань на майно, яке там знаходиться;
- відповідно до чинного законодавстваУкраїни затримувати громадян,які вчинили або вчиняють противоправні дії щодо майна Інституту,здійснюють порушення громадського порядку на території Інституту та передати їх у правоохоронні органи;
- тимчасово обмежувати або забороняти доступ громадян на окремі ділянки території чи об’єкти Інституту з метою забезпечення громадського порядку, безпеки здоров’я людей та охорони місця скоєння злочину або слідів злочину.
Працівники підрозділу у відповідності до чинного законодавства України несуть відповідальність:
- за своєчасне та якісне виконання завдань та функцій;
- за розголошення інформацію, яка стала відома під час виконання покладених на підрозділ завдань, крім випадків, передбачених законодавством;
- за безумовне виконання норм трудового законодавства, Правил внутрішнього трудового розпорядку Інституту, вимог нормативних документів із охорони праці, електропожежної безпеки, виробничої санітарії, посадових (робочих) інструкцій, ефективне та раціональне використання закріплених за підрозділом обладнання, майна, приміщень та їх збереження;
- за правопорушення, скоєні в процесі здійснення своєї діяльності – в межах, визначених чинним законодавством України.
Документи
Нормативно правові документи
Основні документи з охорони сторожевої
Наказ про створення служби охорони сторожевої
Про перепустки
Всі нормативно правові докумети, що регулюють роботу служби.
Підготувати для сайту.
План роботи служби 2023
2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016
Вставити план роботи відділу на 2023 і інші роки
ПЛАН РОБОТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ
на 20__ рік
№ |
Зміст роботи |
Терміни виконання |
Виконавці |
Примітка |
І. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАХОДИ |
||||
1. |
Забезпечувати структурні підрозділи Інституту законодавчими актами та нормативно-технічною документацією з питань охорони праці |
Постійно |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Надавати працівникам методичну допомогу при перегляді посадових (робочих) інструкцій та інструкцій з охорони праці, з урахуванням змін у виробництві та в законодавстві |
До 30.01. |
Працівники служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів |
|
3. |
Взяти участь у підготовці та довести до відома працівників підприємства наказ «Про організацію роботи з охорони праці» з визначенням відповідальних осіб за пожежну безпеку, електробезпеку, безпечну експлуатацію електромеханічного обладнання, будівель і споруд, автотранспорту тощо |
До 10.02. |
Керівник служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів |
|
4. |
Продовжити роботу з удосконалення роботи кабінету охорони праці |
Постійно |
Інженер з охорони праці |
|
5. |
Своєчасно проводити розслідування нещасних випадків (в побуті та під час роботи) з працівниками підприємства відповідно до вимог законодавства |
Після кожного випадку |
Працівники служби з охорони праці |
|
6. |
Здійснювати аналіз стану травматизму на підприємстві |
Щоквартально |
Керівник служби з охорони праці |
|
7. |
Розробити проект розділу «Охорона праці» колективного договору |
До 01.02. |
Керівник служби з охорони праці спільно з профспілковим комітетом |
|
ІІ. НАВЧАННЯ |
||||
1. |
Проводити навчання з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності з новопризначеними працівниками |
Щоквартально |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Проводити вступний інструктаж з новопризначеними працівниками |
У перший день роботи перед початком виконання трудових обов’язків |
Інженер з охорони праці |
|
3. |
Проводити інструктажі з охорони праці на робочому місці з технічним персоналом |
Двічі на рік |
Керівники структурних підрозділів |
|
4. |
Проводити цільові та позапланові інструктажі з охорони праці |
Протягом року |
Керівники структурних підрозділів |
|
5. |
Надавати консультативну допомогу працівникам підприємства з питань охорони праці |
Постійно |
Керівник служби з охорони праці та інженер з охорони праці |
|
ІІІ. МАСОВІ ЗАХОДИ |
||||
1. |
Розглядати питання з охорони праці і безпеки життєдіяльності на нарадах та зборах трудового колективу |
Постійно |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Підготуватися до участі в обласному огляді-конкурсі на найкращий кабінет з охорони праці. |
До 01.03. |
Інженер з ОП |
|
3. |
Провести до Всесвітнього дня охорони праці тематичний (інформаційно-методичний) тиждень охорони праці (за окремим планом) |
ІІІ декада квітня |
Керівник служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів |
|
IV. БЕЗПЕЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД |
||||
1. |
Сприяти призначенню відповідальної особи за безпечний стан будівель і споруд, забезпечити ознайомлення його з обов’язками та організувати навчання |
До 01.04. |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Ініціювати внесення змін до наказу щодо призначення комісії з технічного огляду будівель і споруд |
До 01.04. |
Керівник служби з охорони праці |
|
3. |
Перевірити і впорядкувати територію підприємства та усунути всі травмонебезпечні місця |
До 01.05. |
Керівник служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів |
|
4. |
Проводити систематичні спостереження за станом виробничих будівель і споруд відповідно до чинних на підприємстві нормативно-правових актів |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів |
|
5. |
Організувати проведення загального огляду стану будівель і споруд |
Щоквартально |
Спеціально створена комісія |
|
6. |
Проводити ремонт виробничих будівель і споруд з метою підтримання та відновлення початкових експлуатаційних якостей будівлі та її окремих конструкцій |
Відповідно до затвердженого графіка |
Керівники структурних підрозділів |
|
V. ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА |
||||
1. |
Забезпечити призначення відповідальної особи за електрогосподарство, ознайомити її з обов’язками, організувати навчання |
До 01.07. |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Організувати проведення електротехнічних вимірів опору заземлюючого пристрою, опору ізоляції електропроводів |
Щорічно до 01.09. |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
3. |
Забезпечити утримання електромереж, електроарматури, електросилових шаф, освітлювальних електрощитів відповідно до вимог чинних нормативно-правових актів |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна на підприємстві особа |
|
4. |
Забезпечити наявність схеми електропостачання, паспорта заземлюючого пристрою та робочої схеми занулення електрообладнання |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна на підприємстві особа |
|
5. |
Забезпечити робочі місця засобами захисту від ураження електрострумом (дерев’яний настил чи діелектричні килимки, спеціальне взуття, рукавиці, інструменти з ізольованими ручками тощо) |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів, завгосп, інженер з охорони праці |
|
6. |
Провести ремонт світильників, замінити лампи, що не відповідають вимогам або перегоріли |
До 01.07. |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна на підприємстві особа, завгосп |
|
7. |
Організувати проведення випробування засобів захисту від ураження електрострумом |
До 01.09 |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
8. |
Відремонтувати несправні електророзетки, електровимикачі. Закрити кришками електрокоробки. Перевірити стан усіх розеток та зробити біля кожної напис «220 В» |
До 01.07. |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна на підприємстві особа |
|
9 |
Провести навчання з електробезпеки для неелектротехнічного персоналу |
Листопад |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
10. |
Провести інструктаж з електробезпеки на І групу допуску з працівниками підприємства |
До 01.06. |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
11. |
Забезпечити перевірку стану електромеханічного обладнання та його відповідність вимогам охорони праці |
До 15.08. |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
VI. ГІГІЄНА ПРАЦІ. МЕДИЧНІ ОГЛЯДИ. ПРОФІЛАКТИКА ОТРУЄНЬ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ |
||||
1. |
Організувати проведення обов’язкового медогляду працівників відповідно до вимог нормативно-правових актів |
До 01.11. |
Керівник служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів, медпрацівник |
|
2. |
Забезпечити проведення дезінфекції приміщень |
До 01.07. |
Медпрацівник, завгосп |
|
3. |
Забезпечити вивезення сміття з території підприємства |
Постійно |
Завгосп |
|
4. |
Організувати на підприємстві безпечний питний, повітряний, температурний і світловий режими |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів, завгосп |
|
5. |
Забезпечувати працівників згідно з вимогами законодавства спецодягом, спецвзуттям, засобами індивідуального захисту, мийними засобами, аптечками для надання домедичної допомоги у разі нещасних випадків тощо |
Постійно (згідно з нормами) |
Керівники структурних підрозділів, завгосп, працівники служби з охорони праці |
|
VII. ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА |
||||
1. |
Сприяти призначенню відповідального за пожежну безпеку на підприємстві, ознайомити його з обов’язками, організувати проходження навчання |
До 01.04. |
Керівник служби з охорони праці |
|
2. |
Оновити план евакуації працівників підприємства на випадок пожежі та графічну схему евакуації |
До 01.09. |
Відповідальна на підприємстві особа |
|
3. |
Провести практичне заняття зі здійснення евакуації |
III квартал |
Відповідальна особа, керівники структурних підрозділів |
|
4. |
Провести заняття з користування первинними засобами пожежогасіння |
III квартал |
Відповідальна особа |
|
5. |
Провести ревізію укомплектування пожежних щитів відповідними засобами. Перезарядити вогнегасники та придбати нові замість тих, які визнані непридатними для подальшого використання |
ІІ квартал |
Відповідальна особа, завгосп, інженер з охорони праці |
|
6. |
Розробити інструкції з пожежної безпеки для структурних підрозділів |
До 01.03. |
Керівники відповідних структурних підрозділів, відповідальна особа |
|
7. |
Провести інструктажі з працівниками з протипожежної безпеки |
До 01.03. |
Відповідальна особа |
|
8. |
Ознайомити працівників з порядком оповіщення про пожежу |
До 01.03. |
Відповідальна особа |
|
9. |
Забезпечити службу охорони списком відповідних посадових осіб із зазначенням їхніх номерів телефонів, адрес тощо |
До 01.03. |
Інженер з охорони праці, завгосп |
|
10 |
Розробити заходи щодо усунення недоліків, зазначених у приписах відповідної служби з надзвичайних ситуацій |
За необхідності |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна особа |
|
11 |
Ініціювати видання наказів про зберігання легкозаймистих і горючих речовин, балонів зі зрідженими газами тощо та про обмеження куріння на підприємстві відповідно до правил і норм з охорони праці |
До 01.05. |
Відповідальна особа, керівник служби з охорони праці |
|
12 |
Забезпечити обробку дерев’яних конструкцій спецзасобом та здійснити їх перевірку «на загоряння» |
До 01.08. |
Керівники структурних підрозділів, завгосп |
|
13 |
Забезпечити утримання шляхів евакуації згідно з Правилами пожежної безпеки |
Постійно |
Керівники структурних підрозділів, відповідальна особа, інженер з охорони праці |
|
VІІІ. КОНТРОЛЬ ЗА СТАНОМ ОХОРОНИ ПРАЦІ |
||||
1. |
Здійснювати оперативний контроль за станом охорони праці на підприємстві |
Постійно |
Керівник служби з охорони праці, Інженер з охорони праці |
|
2. |
Подати звіти в орган статистики: за формою 7-ТНВ – про стан травматизму на виробництві за попередній рік; за формою1-ПВ – про умови праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці |
До 28.02. |
Керівник служби з охорони праці, інженер з охорони праці |
|
3. |
Інформувати працівників про зміни в законодавстві про охорону праці |
Щоквартально |
Інженер з охорони праці |
|
4. |
Організувати проведення атестації робочих місць |
До 01.04. |
Керівник служби з охорони праці, керівники структурних підрозділів |
|
5. |
Забезпечити оформлення нарядів-допусків на проведення робіт підвищеної небезпеки та контроль безпеки при проведенні цих робіт |
Протягом року |
Керівник служби з охорони праці |
|
6. |
Аналізувати виконання заходів з охорони праці та інформувати про результати керівництво підприємства на нарадах та трудовий колектив на зборах |
Щоквартально |
Керівник служби з охорони праці, інженер з охорони праці |
|
7. |
Проаналізувати виконання розділу «Охорона праці» колективного договору, укладеного між уповноваженим представником власника і трудовим колективом |
До 15.02. |
Інженер з охорони праці |
|
8. |
Провести заняття з керівниками структурних підрозділів з профілактики побутового травматизму» |
До 01.09. |
Інженер з охорони праці |
|
9. |
Ознайомлювати трудовий колектив зі станом охорони праці та статистичними даними щодо нещасних випадків по місту (району) |
Щоквартально |
Керівник служби з охорони праці |
|
10. |
Розгляд листів, заяв, скарг працівників підприємства, що стосуються питань додержання законодавства про охорону праці |
Протягом року |
Керівник служби з охорони праці, Інженер з ОП |
|
11.. |
Підготувати аналітичну записку про проведені за рік роботу з охорони праці на підприємстві |
Грудень |
Керівник служби з охорони праці, інженер з охорони праці |
Заяви
створити всі форми заяв, що необхідні співробітникам для спрощення комунікації
розміщення машин на території
про візд на територію
та інші потреби
Для співробітників
Відповідальність передбачена за порушення законодавства про охороні сторожевої та всіх наказів Інституту співробітниками.
Звернення
Шановний Співробітники!
Нам важлива думка кожного із наших співробітників і ми готові ставати краще, завдяки Вашому зворотньому зв’язку.
Якщо у Вас з’явилися пропозиції щодо покращення рівня надання послуг або у Вас є скарги, будь ласка, оформіть письмову заяву та зверніться до відповідальної особи.